CRM Broker Credit este o aplicație inovativă, intuitivă și eficientă, creată pentru a sprijini brokerii de credite în gestionarea clienților și a proceselor de creditare.
Cu un design centralizat, fiecare detaliu este la îndemâna echipei tale, iar fluxurile de lucru sunt optimizate pentru a economisi timp și a
îmbunătăți transparența activităților.
Informațiile și documentele relevante sunt disponibile la un click distanță.
Urmărește în timp real activitatea echipei și stadiul fiecărui dosar.
Automatizează sarcinile administrative și notificările.
Îmbunătățește organizarea, crește satisfacția clienților și optimizează activitatea.
Acces rapid la informațiile esențiale despre clienți, toate într-un singur loc, eliminând confuzia și economisind timp.
Gestionează istoricul interacțiunilor și documentele aferente fiecărui client, având o imagine completă a fiecărui dosar.
Toate documentele importante sunt încărcate și organizate eficient, accesibile pentru întreaga echipă.
Generați și administrați acordurile GDPR ale clienților în mod simplu și conform reglementărilor în vigoare.
Urmărește fiecare pas din procesul de obținere a creditului: prescoring, analiză, semnătura, debursare și încasări.
Ține evidența relațiilor cu parteneri, bănci și consultanți fiscali într-un singur loc.
Monitorizează sarcinile fiecărui consultant, pentru o gestionare eficientă a echipei.
Setează alerte pentru evenimente importante sau termene-limită, pentru a nu rata niciun detaliu.
Generează rapoarte complete despre clienți și dosare, economisind timp și îmbunătățind analiza datelor.
Vezi în timp real stadiul fiecărui dosar și pașii următori, având control complet asupra procesului.
Configurează nivele de acces personalizate pentru a proteja informațiile sensibile.
CRM-ul se integrează cu e-mail și SMS facilitând comunicarea rapidă cu clienții și partenerii.
Aplicația poate fi adaptată pentru a se potrivi nevoilor specifice ale afacerii tale, susținând fluxurile de lucru unice.
CRM-ul se poate integra cu diverse aplicații existente precum: ERP, programe de contabilitate, VOIP etc.
Procesul nostru începe cu o analiză profundă a nevoilor clientului, urmată de o planificare atentă și detaliată. Implementarea se desfășoară cu mare precizie, iar comunicarea constantă pe parcursul proiectului garantează succesul acestuia. Suportul continuu și optimizarea permanentă asigură performanța lui pe termen lung.
Un proiect bine conceput și detaliat este primul pas esențial.
O înțelegere detaliată a nevoilor clientului este indispensabilă.
Implementarea corectă și comunicarea continuă garantează succesul.
Realizăm un proiect perfect adaptat nevoilor unice ale companiei tale.
Director departament Educațional, Grupul Editorial Corint
Director Vânzări, Grupul Editorial Corint
Director General, Art Klett
Managing Director, Cafeto Bazar
Regizor
IT Manager, Grupul Editorial Art
Jurnalist & Fondator ziaruldinmuscel.ro
Președinte Fundația FEDUSA
Fondator Un băiat și o fată
Director Fundația Chronolink
Marketing & PR Manager, Chronolink
Marketing & PR Manager, Chronolink
România, Argeș, Pitești, Strada Oituz, Nr. 5, Bl. J18, Sc. B, Ap. 11
+40 744 645 106
Program:Luni - Vineri: 9 - 17
Copyright © 2025 Editsoft & Services.